Niet tevreden?
AxionContinu doet er alles aan om kwalitatief hoogwaardige zorg en diensten te leveren. Mocht u toch niet tevreden zijn, dan kunt u dit in eerste instantie bespreken met de betrokkene(n) of een leidinggevende van de betreffende locatie.
Als dit niet leidt tot een bevredigende oplossing of als u als cliënt (contactpersoon) onvoldoende gehoor vindt, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
AxionContinu beschikt over een onafhankelijke, externe klachtenfunctionaris, die u kan ondersteunen bij het zoeken naar een oplossing voor uw klacht. De functionaris behandelt uw klacht in alle vertrouwelijkheid. Meer over de werkwijze van de klachtenfunctionaris leest u in de informatiefolder, die u ook bij de receptie of de afdelingsmanager van uw locatie op kunt halen. Klik hier voor ons klachtenreglement.
U kunt uw klacht telefonisch of schriftelijk indienen bij de klachtenfunctionaris.
Contact klachtenfunctionaris:
Van maandag tot en met donderdag van 9.00 - 16.00 uur te bereiken via
t: 06 - 5065 5032
e: klachtenafhandeling@axioncontinu.nl
Schriftelijk:
AxionContinu, Centraal Bureau
t.a.v. Klachtenfunctionaris
Beneluxlaan 922
3526 KJ UTRECHT
Klachtencommissie Verzorging en Verpleging Utrecht
Mocht u met AxionContinu niet tot een oplossing komen, dan kunt u zich wenden tot de onafhankelijke Klachtencommissie Verzorging en Verpleging Utrecht. De klachtenfunctionaris kan u informeren over de dan te volgen procedure.
Klik hier voor het reglement klachtenbehandeling KVVU.
Voor het indienen van een klacht kunt u gebruik te maken van het online klachtenformulier op de website vaan KVVU.
U kunt de klachtencommissie alsvolgt bereiken:
*Via e-mail: info@kvvu.nl
*Via post:
Klachtencommissie Verzorging en Verpleging Utrecht
Per adres: Centraal Bureau AxionContinu
Beneluxlaan 922
3526 KJ Utrecht
De Klachtencommissie Verzorging en Verpleging Utrecht fungeert als klachtencommissie in de zin van de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector en als klachtencommissie in de zin van artikel 41 Wet BOPZ.