Kleine keukenbrand in serviceappartement Schutseplein Lopik

02/06/2017

Bij één van de serviceappartementen van het Schutseplein in Lopik is vanmorgen een keukenbrand ontstaan. De vlam was in een pan geslagen. De hulpdiensten waren snel ter plaatse. De brand was snel onder controle en geblust. Er was een flinke rookontwikkeling. Een deel van het serviceappartementencomplex is tijdelijk ontruimd geweest. Er zijn geen gewonden gevallen. De bewoner en een aantal andere mensen is ter plekke nagekeken in verband met rookinhalatie, maar niemand hoefde naar het ziekenhuis.

Actuele jaar

Nieuwsarchief